نیما شاهرخ‌شاهی در فیلم ده‌نمکی بازی نمی‌کند
تاریخ : سه شنبه 2 خرداد 1391
نویسنده : میلاد اصغریان

«نیما شاهرخ‌شاهی» بازیگر سینما و تلویزیون گفت: به دلیل اینکه برای بازی در سریال ماه رمضان به کارگردانی آقای کاظم معصومی قرارداد بسته بودم، نمی‌توانم در فیلم آقای مسعود ده‌نمکی بازی کنم.

وی افزود: با توجه به اینکه کار آقای معصومی در اصفهان تصویربرداری می‌شود و قرارداد اول با این دوستان بسته شده و همچنین نقش من هم در فیلم «رسوایی» آقای ده‌نمکی، نقشی است که جلسه‌های فیلمبرداری آن‌ بالاست، نمی‌توانم در «رسوایی» حضور پیدا کنم.

پیش‌تر اعلام شده بود «نیما شاهرخ‌شاهی» در فیلم جدید مسعود ده‌نمکی با عنوان «رسوایی» بازی می‌کند.



|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
موضوعات مرتبط: فرهنگی , ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
به وبلاگ من خوش آمدید